Základní info
Účastníci
* Manažeři a specialisté v oblasti řízení a rozvoje lidských zdrojů, vedoucí zaměstnanci. Velikost skupiny: max. 16 účastníků.
* Po absolvování tohoto workshopu mohou účastníci rozvíjet své dovednosti v navazujících workshopech:
Strategická role personálního manažera v podniku a osobní předpoklady pro její úspěšné zvládnutí
Strategické řízení lidských zdrojů
Řízení výkonnosti a rozvoj
Odměňování a péče o zaměstnance
Zaměstnanecké vztahy
Kontrola, hodnocení efektivity a stanovování cílů v ŘLZ - personální audit
Cíle
* Diskutovat o významu a užitku plánování LZ
* Vysvětlit podstatu bilancování pracovních sil a tvorbu plánu potřeb LZ.
* Provést analýzu pracovního místa a připravit projekt pro nábor a výběr nového zaměstnance.
* Předat zkušenosti, které lze využít k vytváření a řízení personálních náhrad.
Obsah
* Úvod workshopu
* Určování potřeb LZ
* Pracovní místa
* Řízení personálních náhrad
* Nábor a výběr
* Flexibilní formy zaměstnávání
* Řešení nadbytečnosti
* Stejná pracovní příležitost
* Osobní strategie: Akční plánování a ukončení semináře
Délka
Kurz je dvoudenní. Každý den jsou zařazeny dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd.