Webová analytika - Google Analytics pro začátečníky, pokročilé i experty

Kurz na míru

Základní info

Jak funguje školení na míru

  • Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále nakládat.
  • Vytvoříme osnovu školení a po jejím schválení celou prezentaci.
  • Zvolíme vhodnou formu - půldenní školení, celodenní školení nebo dlouhodobější kurz. Pro školení můžeme zařídit i školicí místnost, pokud nemáte ve firmě vhodné prostory.    

Témata, která můžeme zařadit do osnovy:

Pro začátečníky

  • Jak najít v Google Analytics to, co potřebujete
  • Jak se vyznat v nejdůležitějších ukazatelích a grafech a správně jim porozumět
  • Co je to konverze a jak měřit hodnotu objednávek z webu
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní
  • Jak lépe poznat návštěvníky a rozdělit si je do segmentů
  • Jak odhalit slabá místa vašeho webu

Pro pokročilé

  • Dozvíte se, které z nových funkcí v Google Analytics vám budou užitečné.
  • Zlepšíte se ve vyhodnocování kampaní díky používání reportu Cest s více kanály (Multichannel funnels).
  • Dozvíte se, jak návštěvníci vašeho webu utíkají z objednávacího procesu a kdy byste měli reagovat.
  • Nebudete opakovat časté chyby při vyhodnocování dat o návštěvnosti.
  • Zjistíte, k čemu slouží Google Tag Manager a co znamená Universal Analytics.

Umíme přizpůsobit školení pro manažerský pohled. Řešit webovou analytiku z pohledu e-shopů i obsahových webů. Nebo vás vybavit potřebnými informacemi přede redesignem webu. Školení přizpůsobíme vašim potřebám.

Více informací o školeních na míru na stránkách Dobrého webu

Webová analytika - Google Analytics pro začátečníky, pokročilé i experty

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a osm ? Součet zapište číslicemi.