Zákaznicky orientovaná společnost

Kurz na míru

Základní info

Cíle programu:

  • Cílem   je seznámit zaměstnance s tím, co dnes odděluje úspěšné společnosti                         od neúspěšných. Podpořit uvědomění zaměstnanců v pojmech:  firemní kultura, vnitřní        a vnější zákazník, zákaznická orientace tak, aby každý účastník odcházel s konkrétními náměty na to, jak sám přispěje k tomu, aby jako jednotlivec (tým, oddělení, firma) mohl být označován za zákaznicky orientovaného pracovníka.

 

  • Zapojit a aktivizovat všechny pracovníky tak, aby sami vyvolali potřebu změn a následně měli ochotu je realizovat.

 

Co dále můžete tímto programem získat:

·         Uvědomění zaměstnanců v tom, že oni jsou těmi, kteří mohou výrazně ovlivnit

to, jak vnější zákazníci vnímají společnost.

·         Odhalit nové podněty pro zlepšení komunikace s vnitřním a vnějším  zákazníkem.

·         Díky porozumění termínu „vnitřní zákazník“ zlepšení interní komunikace ve firmě.

·         Získat informace o atmosféře ve firmě, postojích a motivaci zaměstnanců.

Zákaznicky orientovaná společnost

$course.accreditationsStr

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.