Základní info
Cíle programu:
- Cílem je seznámit zaměstnance s tím, co dnes odděluje úspěšné společnosti od neúspěšných. Podpořit uvědomění zaměstnanců v pojmech: firemní kultura, vnitřní a vnější zákazník, zákaznická orientace tak, aby každý účastník odcházel s konkrétními náměty na to, jak sám přispěje k tomu, aby jako jednotlivec (tým, oddělení, firma) mohl být označován za zákaznicky orientovaného pracovníka.
- Zapojit a aktivizovat všechny pracovníky tak, aby sami vyvolali potřebu změn a následně měli ochotu je realizovat.
Co dále můžete tímto programem získat:
· Uvědomění zaměstnanců v tom, že oni jsou těmi, kteří mohou výrazně ovlivnit
to, jak vnější zákazníci vnímají společnost.
· Odhalit nové podněty pro zlepšení komunikace s vnitřním a vnějším zákazníkem.
· Díky porozumění termínu „vnitřní zákazník“ zlepšení interní komunikace ve firmě.
· Získat informace o atmosféře ve firmě, postojích a motivaci zaměstnanců.