Zákaznicky orientovaná společnost

Kurz na míru

Základní info

Cíle programu:

  • Cílem   je seznámit zaměstnance s tím, co dnes odděluje úspěšné společnosti                         od neúspěšných. Podpořit uvědomění zaměstnanců v pojmech:  firemní kultura, vnitřní        a vnější zákazník, zákaznická orientace tak, aby každý účastník odcházel s konkrétními náměty na to, jak sám přispěje k tomu, aby jako jednotlivec (tým, oddělení, firma) mohl být označován za zákaznicky orientovaného pracovníka.

 

  • Zapojit a aktivizovat všechny pracovníky tak, aby sami vyvolali potřebu změn a následně měli ochotu je realizovat.

 

Co dále můžete tímto programem získat:

·         Uvědomění zaměstnanců v tom, že oni jsou těmi, kteří mohou výrazně ovlivnit

to, jak vnější zákazníci vnímají společnost.

·         Odhalit nové podněty pro zlepšení komunikace s vnitřním a vnějším  zákazníkem.

·         Díky porozumění termínu „vnitřní zákazník“ zlepšení interní komunikace ve firmě.

·         Získat informace o atmosféře ve firmě, postojích a motivaci zaměstnanců.

Zákaznicky orientovaná společnost

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.