Proč se (ne)čtou firemní časopisy? aneb firemní časopis jako zajímavé komunikační médium

Kurz na míru

Základní info

Na scéně jsou opět znovuobjevené firemní časopisy - jako médium, které nese informaci o firmě a o produktech, sjednocuje firemní identitu, ovlivňuje názory vlastních zaměstnanců a vůbec - "dělá image". Zatímco prospekt zákazník bere do ruky až v případě, že opravdu hledá náš výrobek, časopis má punc "aktuálního", a tedy mu přece jen nějakou tu minutu věnuje. Nebo také ne - podle toho, jestli zaujme na první pohled... Porovnejte své zkušenosti s těmi, kteří už nejeden takový časopis vytvořili!

Co se naučíte?

  • Porozumět zákonitostem firemních tiskovin
  • Nastartovat či nasměrovat nový vývoj firemního časopisu

Obsah kurzu

  • Kdy časopis zavést (a kdy ho zrušit)?
  • Co může časopis přinést a k čemu může posloužit?
  • Typy firemních časopisů podle orientace na cílové skupiny
    - zákazníci
    - zaměstnanci
    - potenciální zaměstnanci
    - veřejnost
    - kombinované typy
  • Ukázky různých typů firemních časopisů a jejich porovnání
  • Jak to udělat, aby to četli?
  • Vývoj firemního časopisu a jeho přínos pro komunikaci společnosti
  • Najmeme externí firmu nebo to zvládneme sami?
  • Práce s redakční radou
  • Co nás to bude stát?
  • Jaké jsou povinnosti vydavatele?
  • Distribuce, kámen úrazu?
  • Speciálně cílené rubriky
  • Čte to vůbec někdo?
  • Proč a o co soutěžit?
  • Chyby, které udělali jiní - a jak se jim vyhnout
  • Praktické návody a ukázky

Délka

1 - 2 dny

Proč se (ne)čtou firemní časopisy? aneb firemní časopis jako zajímavé komunikační médium

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a tři ? Součet zapište číslicemi.