Vymáhání pohledávek II

Kurz na míru

Základní info

Komu je kurz určen:
specialisté a operátoři vymáhající pohledávky po telefonu

Cíl a přínos:
Přesvědčivě zvládat a předvídat obtížné situace ve vymáhání. Naučit se rozeznávat manipulaci a umět "vytěžit" ze situace co nejvíce.
Seminář navazuje na Vymáhání pohledávek I

Obsah:
* Jaké jsou roviny, styly a strategie vyjednávání a jejich uplatnění ve vymáhání
* Přesvědčivá argumentace ve vymáhacím hovoru
* Jaké jsou nejčastější typy klientů-dlužníků a jak s nimi jednat
* Nejpoužívanější manipulace a nátlakové taktiky klientů při vymáhání

Vymáhání pohledávek II

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a sedm ? Součet zapište číslicemi.