Vymáhání pohledávek II

Kurz na míru

Základní info

Komu je kurz určen:
specialisté a operátoři vymáhající pohledávky po telefonu

Cíl a přínos:
Přesvědčivě zvládat a předvídat obtížné situace ve vymáhání. Naučit se rozeznávat manipulaci a umět "vytěžit" ze situace co nejvíce.
Seminář navazuje na Vymáhání pohledávek I

Obsah:
* Jaké jsou roviny, styly a strategie vyjednávání a jejich uplatnění ve vymáhání
* Přesvědčivá argumentace ve vymáhacím hovoru
* Jaké jsou nejčastější typy klientů-dlužníků a jak s nimi jednat
* Nejpoužívanější manipulace a nátlakové taktiky klientů při vymáhání

Vymáhání pohledávek II

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.