Základní info
Podrobná charakteristika obsahové náplně (anotace)
A. OBECNĚ O HODNOCENÍ
Význam hodnocení
Hodnocení jako dovednost
Hodnocení vycházející z koncepce školy
B. TYPY HODNOCENÍ
C. KRITÉRIA HODNOCENÍ
Význam kritérií hodnocení
Tvorba kritérií hodnocení
Kritéria hodnocení jako základ sebehodnocení
Jak tvořit kritéria hodnocení s dětmi
D. SEBEHODNOCENÍ
Význam sebehodnocení
Formy a nástroje sebehodnocení
Informační knížka jako jeden z možných nástrojů sebehodnocení
E. SLOVNÍ HODNOCENÍ
Možnosti slovního hodnocení
Problematika slovního hodnocení
Význam slovního hodnocení
Ukázky výsledků sebehodnocení žáků
Slovní hodnocení x klasická klasifikace
Cíl vzdělávací akce
Nasměrovat učitele na další možnosti a formy hodnocení žáků (vedle klasické klasifikace), dovést je ke správnému pochopení smyslu hodnocení, tj. k hodnocení pokroku, kterého dosahuje žák ve vztahu k sobě samotnému (nikoli ve srovnávání se s ostatními). Dominantně se zaměřit na proces sebehodnocení žáků, na metodiku jeho uplatňování v procesu výchovy vzdělávání i jako přípravu pro život v oblasti osobnostně sociálního rozvoje.