Základní info
Seminář určený pro manažery všech úrovní řízení, projektové manažery, vedoucí týmů, obchodníky, specialisty, asistentky a všechny ostatní, kteří chtějí dosahovat lepších pracovních výsledků, efektivněji organizovat svůj čas a snížit hladinu stresu v pracovním i soukromém životě
Důraz je kladen na osvojení nejdůležitějších principů a dovedností se zaměřením na praktické použití v konkrétních podmínkách účastníků kurzu.
V průběhu semináře si účastníci postupně vytvoří či upraví svůj osobní plánovací systém a připraví plán pro následující období.
Hlavní koncepty a praktické dovednosti:
* Jak stanovit a sladit své osobní a pracovní cíle
* Identifikace hlavních rolí a oblastí, ve kterých chci dosáhnout žádoucích výsledků
* Jak si udržet pocit kontroly a organizovat svůj čas podle priorit
* Jak úspěšně delegovat
* Jak připravit dobrý časový plán
* Osobní výkonnostní křivka
* Žrouti času aneb jak získat čas na nejdůležitější úkoly
* Jak se efektivně vypořádat se stresem
* Zpracování konkrétního časového plánu na podmínky účastníků