Obtížné situace a jejich zvládání

Kurz na míru

Základní info

Komu je kurz určen:
telefonní operátoři, bankéři, všichni, kteří při své práci využívají telefonní komunikaci

Cíl a přínos:
Tréninkový seminář s cílem rozpoznávat možná úskalí vzniku obtížných situací a naučit se je profesionálně zvládat.

Obsah:
* Co vše může vyvolat obtížnou situaci v telefonu
* Jaké jsou projevy neproduktivních komunikačních stylů - pozitivita, agresivita, manipulace
* Jak se projevují stresové situace u mě a jak u partnera v komunikaci
* Jakým způsobem zvládat obtížné situace - strategie
* Jak mohu rozpoznat vznik obtížné situace již v počátku
* Jak se mohu bránit manipulaci

Obtížné situace a jejich zvládání

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.