VYTVÁŘENÍ A STRUKTURA OBCHODNÍ NABÍDKY

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Naučíte se připravit kvalitní obchodní nabídku a využívat pravidla její efektivní prezentace zákazníkovi.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                co obsahuje kvalitní obchodní nabídka a jak ji připravit

§                principy pro sestavování nabídky „na míru“

§                individuální přístup při tvorbě nabídky

§                podrobná analýza potřeb klienta

§                důležitost aktivního naslouchání pro úspěšné sestavení nabídky

§                pečlivá a detailní příprava nabídky

§                základní struktura obchodní nabídky

§                přehledná osnova a souhrn obchodní nabídky

§                jak zaměřit pozornost na klíčové body nabídky

§                strategie a taktika při sestavování

§                pravidla používání vhodných mluvnických a jazykových prostředků, aktivní formulace, argumentace, výzva k akci

ROZSAH MODULU:  1 den

Klíčová slova: obchodní nabídka, analýza potřeb, aktivní naslouchání, klíčové body, strategie, taktika, mluvnické a jazykové prostředky, argumentace, výzva k akci

VYTVÁŘENÍ A STRUKTURA OBCHODNÍ NABÍDKY

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.