Vedení prodejního rozhovoru

Kurz na míru

Základní info

 Rozvoj znalostí a dovedností potřebných pro úspěšné vedení prodejního hovoru se zákazníkem se situačním kontextem.

"Prodávání se naprosto změnilo, ale týmům prodejců to nějak nikdo neřekl“ Dave Lkhani

Program je určen zejména:
• obchodní zástupci
• obchodním asistentkám
• konzultantům a konzultantkám
• všem, kteří chtějí prosadit sebe, svůj produkt, svou firmu

Obsahem školení bude:
• Komunikační dovednosti v obchodním jednání – aktivní naslouchání a empatie
• Techniky kladení otázek
• Co je třeba vědět o verbálním a neverbálním projevu
• Navázání kontaktu se zákazníkem, získání pozornosti, ověření očekávání klienta
• Analýza potřeb klienta
• Nabídka produktu nebo služby zaměřená nejen na parametry, ale především i na výhody a užitky produktu nebo služby
• Vhodná taktika ovlivňování klienta a uzavírání obchodu – zvládání námitek
• Zapojení zákazníka do prodejního hovoru
• Informování zákazníka 

 Metody tréninku: videotrénink, koučování a braimstorming

 

Vedení prodejního rozhovoru

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.