TYPY ZÁKAZNÍKŮ A JAK NA NĚ REAGOVAT

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Naučíte se lépe odhadovat své obchodní partnery podle vnějších tělesných znaků a jejich neverbálního projevu. Dokážete zvolit optimální strategii jednání s konkrétními typy zákazníků a lépe porozumět povahovým vlastnostem lidí.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                možnosti typologie, vybrané poznatky a jejich aplikace

§                základní vnější typologické znaky zákazníka

§                praktický nácvik rozeznávání jednotlivých typů

§                principy a styly úspěšné komunikace

§                trénink funkčního jednání s jednotlivými typy

§                řeč těla – diagnostika neverbálních signálů v obchodním jednání

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: typy zákazníků, vnější tělesné znaky, neverbální signály, řeč těla, typologické znaky, funkční jednání, komunikace, povahové vlastnosti

TYPY ZÁKAZNÍKŮ A JAK NA NĚ REAGOVAT

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.