Základní info
  
Popis programu:
 
Při analýze pracovního času prodejců jednoho z našich zákazníků, jsme zjistili, že ze svého pracovního času jsou 10% času u zákazníka, 11% času telefonují se zákazníky. Zbývajících 79% času věnují jiným aktivitám.
Tento program vám poskytne nástroje  a osvědčené metody pro stanovení priorit práce a efektivní rozdělení času tak, abyste měli čas prodávat.
Užitek pro manažery (účastníky programu):
Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom: 
>     Jak plánovat prodejní aktivity.
>     Jak si efektivně stanovit priority své práce. 
>     Jak odstranit „časožrouty“ 
 
Současně získají dovednost:
>     Plánovat efektivně své aktivity a dosahovat svých cílů
Do praxe si odnesou:
>     Zpracovaný prodejní plán na 1 rok/1 měsíc/10 dnů, včetně konkrétních aktivit vedoucích k naplnění plánu.
>     Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.