Základní info
Popis programu:
Při analýze pracovního času prodejců jednoho z našich zákazníků, jsme zjistili, že ze svého pracovního času jsou 10% času u zákazníka, 11% času telefonují se zákazníky. Zbývajících 79% času věnují jiným aktivitám.
Tento program vám poskytne nástroje a osvědčené metody pro stanovení priorit práce a efektivní rozdělení času tak, abyste měli čas prodávat.
Užitek pro manažery (účastníky programu):
Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:
> Jak plánovat prodejní aktivity.
> Jak si efektivně stanovit priority své práce.
> Jak odstranit „časožrouty“
Současně získají dovednost:
> Plánovat efektivně své aktivity a dosahovat svých cílů
Do praxe si odnesou:
> Zpracovaný prodejní plán na 1 rok/1 měsíc/10 dnů, včetně konkrétních aktivit vedoucích k naplnění plánu.
> Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.