Základní info
Popis programu:
Produktová orientace, nebo zákaznická orientace? Situace v oblasti prodeje, se stále více posouvá do úrovně zákaznického přístupu. To s sebou přináší požadavky na nové dovednosti a přístupy prodejců ke klientům.
Tento program vám pomůže vést obchodní jednání tak, aby zákazník byl ještě více motivován ke koupi/spolupráci .
Užitek pro prodejce:
Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:
> Jak přirozeně, avšak cíleně zahájit obchodní rozhovor.
> Jak vzbudit zájem o spolupráci a odhalit potřeby klienta.
> Jak získat souhlas k vypracování nabídky.
Současně získají dovednost:
> Odhalit maximum potřeb a motivů klienta v různých časových úsecích a získat souhlas s vypracováním nabídky.
Do praxe si odnesou:
> Scénář pro odhalení potřeb klienta a techniky vzbuzení zájmu o spolupráci.
> Dostatek inspirace,tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.