SYSTÉM odhalení motivů zákazníka ke koupi, aneb když zákazník chce více koupit, než prodejce prodat

Kurz na míru

Základní info

Popis programu:

Produktová orientace, nebo zákaznická orientace? Situace v oblasti prodeje,  se stále více posouvá do úrovně zákaznického přístupu. To s sebou přináší požadavky na nové dovednosti a přístupy prodejců ke klientům.

Tento program vám pomůže vést obchodní jednání tak, aby zákazník byl ještě více motivován ke koupi/spolupráci .

 

 

 

 

 

 

                               

Užitek pro prodejce:

Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:

>     Jak přirozeně, avšak cíleně zahájit obchodní rozhovor.

>     Jak vzbudit zájem o spolupráci a odhalit potřeby klienta.

>     Jak získat souhlas k vypracování nabídky.

Současně získají dovednost:

>     Odhalit maximum potřeb a motivů klienta v různých časových úsecích a získat souhlas s vypracováním nabídky.

Do praxe si odnesou:

>     Scénář pro odhalení potřeb klienta a techniky vzbuzení zájmu o spolupráci.

>     Dostatek inspirace,tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.

SYSTÉM odhalení motivů zákazníka ke koupi, aneb když zákazník chce více koupit, než prodejce prodat

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.