Structogram Sales Training - nové trendy pro efektivní prodej

Kurz na míru

Základní info

Popis programu:

Při jednání se zákazníky se setkáváme s lidmi, kteří jsou osobnostně odlišní. Reagují tak, jak bychom nikdy nereagovali, mají názory, které jsou nám vzdálené, hovoří o věcech, o kterých bychom stěží hovořili, mají odlišný názor na řešení dané situace, jsou konfliktní, nebo naopak „neprůbojní“. Přesto s těmito lidmi každodenně spolupracujeme, hovoříme, obchodujeme a plánujeme.

Tento program vám pomůže připravit pro různé typy lidí, různé argumentační strategie, které vám pomohou zvýšit úspěšnost prodeje.

Užitek pro prodejce:

Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:

> Jak poznat osobnost (silné stránky a rizika) klienta a jeho motivy ke koupi.

> Jakou zvolit argumentační strategii u jednotlivých typů klientů.

> Jak získat souhlas k realizaci nabídky (uzavření smlouvy).

Současně získají dovednost:

> Uzavírat obchody s různými typy klientů a tím zvýšit produktivitu prodeje.

Do praxe si odnesou:

> Podklady pro odhalení typu klienta a scénář zvolení vhodné argumentační strategie k uzavření obchodu.

> Dostatek inspirace,tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.

Structogram Sales Training - nové trendy pro efektivní prodej

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.