ŘÍZENÍ PRODEJE A PRODEJNÍHO TÝMU

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Naučíte se včas rozpoznat nákupní chování zákazníků/ klientů a stanovovat prodejní strategie; vést prodejní týmy řídit prodej. Seznámíte se a budete pracovat se strukturou a dynamikou prodejního týmu pro splnění prodejních cílů. Výrazně zvýšíte pravděpodobnost dosa-žení prodejních cílů a efektivně vyvážíte „hard“ a „soft“ technik a přístupů pro optimalizaci výkonu lidí a týmů.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                prodejní strategie a její plánování

§                řízení lidí v prodejním týmu

§                organizace prodeje

§                prognózování prodejů

§                kontrola a hodnocení

§                rozvoj lidí a týmu

§                studie využití technik řízení, zaměřené do konkrétní praxe účastníků

§                individuální plán manažerského rozvoje

ROZSAH MODULU:  2 – 3 dny

Klíčová slova: prodejní tým, řízení prodeje, prodejní strategie, plánování, řízení lidí, organizace prodeje, prognózování, kontrola, hodnocení, rozvoj lidí, rozvoj týmu

ŘÍZENÍ PRODEJE A PRODEJNÍHO TÝMU

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.