Orientace na zákazníka

Kurz na míru

Základní info

Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka.

Co se naučíte?

  • Identifikovat svého vnitřního a vnějšího zákazníka
  • Hledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníka
  • Rozvinout motivaci pro podporu orientace na zákazníka

Obsah kurzu

  • Firemní kultura a orientace na zákazníka
  • Interní a externí zákazník ve firemních procesech
  • Principy komunikace ve firmě orientované na zákazníka
  • Proces uspokojování potřeb zákazníka, míra uspokojení potřeb zákazníka
  • Typologie zákazníků, efektivní komunikace s jednotlivými typy lidí
  • Segmantace zákazníků
  • Vybrané nástroje pro zákaznickou orientaci
  • Zákaznická orientace, vize a strategie společnosti

Délka

2 dny

Orientace na zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.