Orientace na zákazníka

Kurz na míru

Základní info

* Péče o zákazníky po telefonu
Zvýšení profesionality a efektivnosti telefonních hovorů s klientem. Uvědomění si svojí role v péči o klienty jako fáze obchodního cyklu. Osvojení si nových technik a přístupů při telefonování. Získání návyků pro efektivní a cílené vedení jednání po telefonu. Zvládání stížností a reklamací.

* Péče o zákazníky při osobním jednání
Zvýšení profesionality a efektivnosti osobního jednání s klienty. Získání návyků pro efektivní a cílené vedení hovoru. Zdokonalení se ve zjišťování informací. Osvojení si asertivního přístupu při osobním jednání s klienty. Zdokonalení se ve zvládání náročných situací, stížností a reklamací.

Orientace na zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.