Obchodní dovednosti

Kurz na míru

Základní info

Cíl: Zvýšit Vaši psychickou odolnost vůči odmítnutí zákazníků. Naučit se analyticky vyhodnocovat průběh a výsledek obchodního jednání a vnímat jeho logickou strukturu. Zásluhou vhodné volby slov při obchodním jednání a dobrou prezentací budete snáze dosahovat souhlasu zákazníka s objednávkou.

Obsah:
Koncepce a psychologie prodeje
Základní principy marketingu
Vlastnosti úspěšného obchodníka, prodejní role a prodejní styly obchodního zástupce
Proces prodeje a jeho příprava (komunikace se zákazníkem - navázání kontaktů, důležitost prvního kontaktu, získání informací o zákazníkovi, zvládání zákazníkových námitek, stížnosti jako příležitost, uzavření prodeje)
Prodejní cyklus, znalost výrobku, prezentace vlastností a prospěšností výrobků či služeb
Techniky uzavření obchodu
Pozitivní myšlení - základ úspěšného jednání
Budování vztahu a důvěry
Identifikace typů zákazníka
Řeč těla při obchodování, prodeji
Umění přesvědčovat, zdolávání námitek

Obchodní dovednosti

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a čtyři ? Součet zapište číslicemi.