Základní info
Účastníci kurzu rozvinou své dovednosti, které uplatní při obchodních jednáních za účelem zvýšení efektivity prodeje produktů společnosti. Procvičí si řadu technik pro jednání se zákazníky ve standardních i obtížných situacích.
Co se naučíte?
- Jak efektivně vést obchodní rozhovor
- Jak připravit a strukturovat obchodní jednání
- Pracovat s potřebami zákazníka
Obsah kurzu
- Přípravná fáze obchodního jednání (stanovení cílů, strategie): s kým a o čem obchoduji
- Vedení obchodního rozhovoru (techniky ovlivňování zákazníka, motivace zákazníka)
- Tah na branku
- Vyjednávání v obtížných situacích
- Prodejní proces, fáze prodeje, psychologie prodeje
- Typologie zákazníků, techniky jak lépe pochopit zákazníka
- Verbální a neverbální komunikace v obchodním jednání
- Umění navodit vztah důvěry při jednání se zákazníkem
- Znalost produktů - význam dokonalé znalosti a prezentace produktů na efektivitu prodeje
- Uzavření obchodu
- Včasné řešení stížností a vliv na věrnost zákazníka
- Praktický trénink
Délka
2 dny - 16 hod.