MERCHANDISING – prodejní místo pod drobnohledem

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Na celé řadě praktických ukázek získáte informace o tom, jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků a zvyšuje prodej. Ujasníte si význam umístění zboží, košíků, poutačů a prospektů  na jejich nákup, zaregistrování a používání. Začnete přemýšlet o tom, jak „svoje“ prodejny, expozitury či oddělení upravit tak, aby Vám ulehčily práci při maximalizaci zisku díky spokojenosti zákazníků.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                co vše je prodejní místo, co a komu prodáváme

§                proč nakupujeme

§                jak nakupujeme – muži, ženy, děti

§                rozdělení prodejní plochy, vystavení zboží

§                co do sortimentu přidat a co vypustit, kanibalizmus a jak to vše spočítat

§                poutače, prospekty, stojany, …..

§                jak se v prostoru pohybují zákazníci a jak prodávající

§                smysly zákazníků mohou pracovat pro Vás

§                relativita času

§                pokladní zóny

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: merchandising, prodejní místo, prodejní plocha, umístění zboží, poutače, prospekty, stojany, pokladní zóny, nákupní rozhodování, zvýšení prodeje

MERCHANDISING – prodejní místo pod drobnohledem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.