MARKETING

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

 Získáte celkový přehled o marketingu, posílíte své marketingové dovednosti a pochopíte význam marketingové komunikace jako efektivního prostředku naplňování firemních cílů. Prostřednictvím aktivního zapojení do vytváření marketingových projektů si prohloubíte a osvojíte specifické marketingové dovednosti. Zároveň Vám poskytneme řadu inspirací, jak zlepšit marketingový informační systém a komunikaci.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                co to je marketingový systém

§                vytváření marketingového systému

§                cílený marketing - segmentace

§                prognózy vývoje a výzkum trhu

§                prodejní cesty

§                kupní chování zákazníků

§                vize, značky a firemní identita

§                komunikační a marketingový mix

§                strategická situační analýza

§                marketingová logistika a strategie

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: marketing, marketingový systém, segmentace, prognóza, výzkum trhu, prodejní cesty, kupní chování, vize, značka, marketingový mix, situační analýza, strategie

 

MARKETING

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a sedm ? Součet zapište číslicemi.