LAMP (Large Account Management Process)®

Kurz na míru

Základní info

Definice strategie pro řízení klíčových zákazníků


Tento program vám pomáhá řídit a rozvíjet vaše klíčové zákazníky ve střednědobém a dlouhodobém horizontu. Výsledkem je zvýšení retence vašich klientů.


  • Analýza vaší aktuální pozice pro identifikaci nesouladů a vytvoření společné vize

  • Identifikace členů vašeho KA týmu a jejich funkcí

  • Odkrytí zdrojů informací o zákazníkovi

  • Metody určení prodejního potenciálu a jeho vliv na vaší prodejní strategii

  • Jak posilování vaší pozice snižuje citlivost na ceně hrozbu konkurence

  • Pochopení jak stanovovat prodejní cíle a měřit dosahované výsledky

  • Vytvoření několikaletého plánu pro řízení klíčového zákazníka (Gold Sheet)



Přínosy procesu LAMP

  • Zvýšení retence vašich klíčových zákazníků

  • Zvýšení objemu prodeje klíčovým zákazníkům

  • Zvýšení dosahované marže

  • Zvýšení spokojenosti zákazníka

  • Získání referencí a doporučení

  • Snížení rizika ztráty klienta při odchodu vašeho KAM

LAMP (Large Account Management Process)®

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.