KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky. Naučíte se prakticky využívat získané vědomosti a za pomoci lektora zpracujete kompletní agendu jednoho svého klíčového zákazníka.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                Key Account Management – obsah pojmu

§                definice a rozdělení klíčových zákazníků

§                prodejní specifika při prodeji KZ

§                týmový přístup ke klíčovému zákazníkovi

§                infobáze, karta zákazníka pro prodejce a ve  firemní databázi

§                význam plánování při řízení klíčového zákazníka (akční, střednědobé a dlouhodobé plány)

§                plán pro vybraného klíčového zákazníka (zpracování kompletní agendy vybraného  klíčového zákazníka účastníkem modulu)

§                řešení případových studií s jejich propojením na konkrétní problematiku firmy

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: key account management, klíčový zákazník, prodejní specifika, infobáze, karta zákazníka, prodejní plány

KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.