Základní info
Popis programu:
Při obchodních jednáních jsou situace, kdy zákazník nemluví a přesto nám toho mnoho říká. Často jsou to zásadní informace důležité pro uzavření, nebo naopak odmítnutí prodeje, jako např.: „Vysvětlení mně stačí, jsem rozhodnutý koupit“. „Nerozumím Vám.“„Mluvíte dlouho“. „To co říkáte mě nezajímá, ale zajímalo by mě něco jiného.“
Tento program vás naučí porozumět vašim klientům, i když nemluví.
Užitek pro prodejce:
Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:
> Co nám zákazník říká, i když nemluví.
> Jak reagovat na neverbální sdělení zákazníka.
> Jak odhalit kupní signály zákazníka.
Současně získají dovednost:
> Jak porozumět řeči těla a správně zareagovat.
Do praxe si odnesou:
> Nejčastější neverbální signály vysílané zákazníky a seznam možných reakcí na ně.
> Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.