„Když zákazník nemluví“ – využití řeči těla a odhalení kupních signálů klienta

Kurz na míru

Základní info

Popis programu:

Při obchodních jednáních jsou situace, kdy zákazník nemluví a přesto nám toho mnoho říká. Často jsou to zásadní informace důležité pro uzavření, nebo naopak odmítnutí prodeje, jako např.: „Vysvětlení mně stačí, jsem rozhodnutý koupit“. „Nerozumím Vám.“„Mluvíte dlouho“. „To co říkáte mě nezajímá, ale zajímalo by mě něco jiného.“

Tento program vás naučí porozumět vašim klientům, i když nemluví.

Užitek pro prodejce:

Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:

>     Co nám zákazník říká, i když nemluví.

>     Jak reagovat na neverbální sdělení zákazníka.

>     Jak odhalit kupní signály zákazníka.

Současně získají dovednost:

>     Jak porozumět řeči těla a správně zareagovat.

Do praxe si odnesou:

>     Nejčastější neverbální signály vysílané zákazníky a seznam možných reakcí na ně.

>     Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.

„Když zákazník nemluví“ – využití řeči těla a odhalení kupních signálů klienta

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.