Základní info
  
Popis programu:
Při obchodních jednáních jsou situace, kdy zákazník nemluví a přesto nám toho mnoho říká. Často jsou to zásadní informace důležité pro uzavření, nebo naopak odmítnutí prodeje, jako např.: „Vysvětlení mně stačí, jsem rozhodnutý koupit“. „Nerozumím Vám.“„Mluvíte dlouho“. „To co říkáte mě nezajímá, ale zajímalo by mě něco jiného.“
Tento program vás naučí porozumět vašim klientům, i když nemluví.
Užitek pro prodejce:
Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom: 
>     Co nám zákazník říká, i když nemluví.
>     Jak reagovat na neverbální sdělení zákazníka.
>     Jak odhalit kupní signály zákazníka.
Současně získají dovednost:
>     Jak porozumět řeči těla a správně zareagovat.
Do praxe si odnesou:
>     Nejčastější neverbální signály vysílané zákazníky a seznam možných reakcí na ně.
>     Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.