JAK SPRÁVNĚ OBSLOUŽIT ZÁKAZNÍKA

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Získáte nejnovější poznatky z oblasti osobní komunikace se zákazníkem na prodejně. Pomocí taktiky a diplomacie v jednání se naučíte řešit konfliktní a problematické situace v jednání se zákazníkem a zvládnete postup profesionálního vedení obchodního rozhovoru a vytvá-ření profesionálního image.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                týmová spolupráce na prodejně příprava, loajalita pracovníka, vytváření pozitivního firemního image

§                jak vnímá zákazník kvalitu prodeje

§                jednání s obtížnými zákazníky

§                nácvik zodpovídání námitek, pozitivní myšlení

§                vyřizování reklamací a stížností, diplomacie, prevence a zvládání konfliktů

§                taktika v jednání se zákazníkem, jak identifikovat hlavní potřeby a požadavky zákazníka, jak si zákazníka udržet

§                jak dosáhnout toho, aby zákazník byl nadšen kvalitou prodeje

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: obsluha, prodejna, komunikace, týmová spolupráce, loajalita, firemní image, kvalita prodeje, reklamace, stížnosti, námitky

JAK SPRÁVNĚ OBSLOUŽIT ZÁKAZNÍKA

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.