CROSS-SELLING ? finanční poradenství v praxi

Kurz na míru

Základní info

 

„Nechte vašeho klienta poznat rozdíl mezi finančním poradcem a prodejcem“.

Popis programu:

Na trhu prodeje finančních služeb dochází v poslední době k silnému rozvoji u přímé i nepřímé konkurence. Konkurenční obchodní sítě, ale i bankovní domy aktivněji realizují prodej komplementárních produktů a přidávají ke své původní nabídce další produkty. Statistiky říkají, že průměrná rodina v ČR má finanční produkty od 4 finančních společností.

Tento program je zaměřen na udržení a loajalitu zákazníka a získání postavení rodinného finančního poradce. Tím se eliminuje budoucí riziko přechodu celé rodiny ke konkurenci. 

Užitek pro poradce (účastníky programu):

Poradci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:

>     Co udělat pro získání loajality zákazníka.

>     Jak dokázat zákazníkům jedinečnost nabídky a výhodu mít osobního finančního poradce.

>     Jak vést poradenský prodejní rozhovor.

 

Současně získají dovednost:

>     Jak vzbudit zájem o komplexní řešení rodinných financí.

>     Vést poradenský prodejní rozhovor.

>     Jak získat souhlas klienta s návrhem řešení

Do praxe si odnesou:

>     Scénář pro vedení poradenského rozhovoru.

>     Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.

CROSS-SELLING ? finanční poradenství v praxi

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a tři ? Součet zapište číslicemi.