Způsoby zvyšování účinnosti prodeje

Kurz na míru

Základní info

Účastníci
* Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků.
* Účastníci by měli být absolventy workshopu "Pět základních etap procesu prodeje".
* Po absolvování tohoto workshopu mohou účastníci rozvíjet své dovednosti v navazujícím workshopu: "Profesionální metody prodeje"

Cíle
* Uvědomění si možností zvýšení účinnosti vlastního prodeje
* Poskytnutí instrukcí a procvičení technik zvyšujících účinnost prodeje

Obsah
* Úvod workshopu
* Překonání negativního postoje a negativních stereotypů
* "Prodejní trychtýř" jako metoda k dosažení dobrých výsledků
* Profil zákazníka a pravidlo 80/20
* Definování profilu kandidáta na zákazníka
* Jak reagovat na odmítavou odpověď zákazníka
* Jak postupovat, když zákazník vznáší námitky
* Čtyři otázky rozhodující o úspěchu prodeje
* Diskvalifikující otázky
* Jak jednat se zákazníky různých věkových skupin
* Jak prodávat zákazníkům různého pohlaví
* Rozhovor s jedním zákazníkem
* Provádění skupinové prezentace
* Kulturní a etnické rozdílnosti zákazníků
* Unikátní obchodní znaky prvního typu "CO"
* Unikátní obchodní znaky druhého typu "JAK"
* Jak ukázat převahu vlastní nabídky nad jinými
* Sedm metod účinného naslouchání
* Účinná komunikace, čili vysílání správných signálů

Délka
Kurz trvá jeden a půl dne (může být i dvoudenní), zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd. Kurz lze rozložit a realizovat formou pravidelných hodinových sezení přímo ve Vaší firmě.

Způsoby zvyšování účinnosti prodeje

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.