Zdokonalování obchodních dovedností - MODUL PRO SERVISNÍ PRACOVNÍKY

Kurz na míru

Základní info

Každý jednotlivý pracovník svým chováním a vystupováním vytváří vizitku firmy, kterou reprezentuje aniž by chtěl. Na základě chování pracovníka zákazník hodnotí firmu jako celek. Pokud na něj pracovník zapůsobí pozitivně a bude spokojený s jeho prací, bude hodnotit kladně i firmu. Naopak při negativní zkušeností s pracovníkem bude zákazník firmu hodnotit negativně. Tento kurz je určen pro členy týmu servisních techniků, kteří jednají se zákazníky. Pro všechny techniky, od kterých očekáváme a požadujeme nejenom odborné a technické znalosti a dovednosti, ale i schopnost jednat se zákazníkem. Výcvik je zaměřen na analýzu chyb v komunikaci a následný nácvik vhodných komunikačních dovedností. Dále na bezproblémové zvládání manipulací a agresivního chování ze strany zákazníka a poznání některých psychologických zákonitostí firemní struktury a organizace s cílem zvyšovat loajalitu a angažovanost zaměstnanců k firmě a ochotu prezentovat ji v nejlepším světle.

Zdokonalování obchodních dovedností - MODUL PRO SERVISNÍ PRACOVNÍKY

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.