Základní info
Motto: "I ten nejsměšnější důvod ke koupi v mých očích, může pro jiného být tím rozhodujícím a hlavním."
Na základě čeho se lidé rozhodují ke koupi? Umí každý z pracovníků firmy vystihnout ve stručnosti co Vaše firma dělá a v čem by mohla být potencionálním zákazníkům užitečná? Jak je možné, že to co je pro jednoho zákazníka výhodou, pro druhého výhodou není? Čím vším se dá vyvážit cena?
Z obsahu semináře:
* Vysvětlení základních pojmů
* Pochopení principu argumentace
* Rozdíly mezi výhodou, užitkem a přínosem
* Jak podat co nejlépe prospěšnosti výrobku, služby
Účastníci se naučí a natrénují:
* Tvořit obchodní argumentaci
* Jak z prospěšností posílit reakce na námitky
* Způsob použití prospěšností v telefonickém rozhovoru
* Používat pohotově zásobu obchodních argumentů
Firma získá:
Ve svých pracovnících oporu při reprezentaci a zastupování firmy. Pracovníci budou schopni pohotově argumentovat v prospěšnostech, které zákazníka zajímají, které chce slyšet. Obchodníci budou moci rozlišit, co je pro zákazníka zajímavé a co už bere jako nucení.