ZÁSADY A PRINCIP TVORBY OBCHODNÍ ARGUMENTACE

Kurz na míru

Základní info

Motto: "I ten nejsměšnější důvod ke koupi v mých očích, může pro jiného být tím rozhodujícím a hlavním."

Na základě čeho se lidé rozhodují ke koupi? Umí každý z pracovníků firmy vystihnout ve stručnosti co Vaše firma dělá a v čem by mohla být potencionálním zákazníkům užitečná? Jak je možné, že to co je pro jednoho zákazníka výhodou, pro druhého výhodou není? Čím vším se dá vyvážit cena?

Z obsahu semináře:
* Vysvětlení základních pojmů
* Pochopení principu argumentace
* Rozdíly mezi výhodou, užitkem a přínosem
* Jak podat co nejlépe prospěšnosti výrobku, služby

Účastníci se naučí a natrénují:
* Tvořit obchodní argumentaci
* Jak z prospěšností posílit reakce na námitky
* Způsob použití prospěšností v telefonickém rozhovoru
* Používat pohotově zásobu obchodních argumentů

Firma získá:
Ve svých pracovnících oporu při reprezentaci a zastupování firmy. Pracovníci budou schopni pohotově argumentovat v prospěšnostech, které zákazníka zajímají, které chce slyšet. Obchodníci budou moci rozlišit, co je pro zákazníka zajímavé a co už bere jako nucení.

ZÁSADY A PRINCIP TVORBY OBCHODNÍ ARGUMENTACE

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.