Základy efektivního marketingu

Kurz na míru

Základní info

 

  • Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing?
  • Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem?
  • Jaké jsou druhy moderní propagace a jak je prakticky využít?
  • Jak zvýšit efektivitu propagace a návratnost investic do marketingu?
  • Jak vytvářet propagační materiály, které prodají?
  • Jak mají vypadat průzkumy u cílových skupin a proč je dělat?
  • Jak nastavit podmínky spolupráce s externí marketingovou agenturou?
  • Jaké jsou typické chyby při realizaci propagačních kampaní?
  • Jak budovat značku a získat jméno a pozici na trhu?
  • Jak si udržet zákazníky a prodávat mnohem více?

 

Odpovědi na tyto a další otázky získáte právě na semináři Základy efektivního marketingu.

Komu je seminář určen?

Pracovníkům marketingu, produktovým manažerům, obchodním ředitelům, majitelům a manažerům obchodních firem.

Jak to probíhá?

Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka semináře: 2 dny

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd

Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Základy efektivního marketingu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.