Základní info
  
  
  - Za jaké aktivity ve firmě by měl zodpovídat marketing?
- Jak vypadá ideální spolupráce mezi marketingem a obchodem?
- Jaké jsou druhy moderní propagace a jak je prakticky využít?
- Jak zvýšit efektivitu propagace a návratnost investic do marketingu?
- Jak vytvářet propagační materiály, které prodají?
- Jak mají vypadat průzkumy u cílových skupin a proč je dělat?
- Jak nastavit podmínky spolupráce s externí marketingovou agenturou?
- Jaké jsou typické chyby při realizaci propagačních kampaní?
- Jak budovat značku a získat jméno a pozici na trhu?
- Jak si udržet zákazníky a prodávat mnohem více?
 
 Odpovědi na tyto a další otázky získáte právě na semináři Základy efektivního marketingu.
 Komu je seminář určen?
 Pracovníkům marketingu, produktovým manažerům, obchodním ředitelům, majitelům a manažerům obchodních firem.
 Jak to probíhá?
 Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.
 Délka semináře: 2 dny
 Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd
 Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.