Základní procesy marketingu a prodeje s řešením postupu

Kurz na míru

Základní info

Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů v marketingu a prodeji firem.

Obsah:
1. Východiska a entity marketingu (zákazník, spotřebitelé, produkt, trh, region, segment spotřeby, konkurent a další)
2. Hierarchie základních procesů, rozhraní procesů
3. Primární procesy - řízení zákazníků, řízení produktů, marketing management
4. Podpůrné procesy strategické (BSC, Marketingový controlling)
5. Podpůrné procesy realizační (Process Management, Marketingové služby)
6. Předpoklady pro zákaznickou orientaci a marketingové řízení
7. Praktické zkušenosti s implementací procesů

Doba trvání kurzu ve dnech: 2
Maximální počet účastníků: 15

Základní procesy marketingu a prodeje s řešením postupu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.