Základní procesy marketingu a prodeje

Kurz na míru

Základní info

Turbulentní doba "New Economy?vyžaduje nasazení důsledného procesního řízení firmy. Kurz je zaměřen na identifikaci primárních a sekundárních procesů v marketingu a prodeji firem.

Obsah:
1. Východiska a entity marketingu (zákazník, spotřebitelé, produkt, trh, region, segment spotřeby, konkurent a další)
2. Hierarchie základních procesů, rozhraní procesů
3. Primární procesy - řízení zákazníků, řízení produktů, marketing management
4. Podpůrné procesy strategické (BSC, Marketingový controlling)
5. Podpůrné procesy realizační (Process Management, Marketingové služby)
6. Předpoklady pro zákaznickou orientaci a marketingové řízení
7. Praktické zkušenosti s implementací procesů

Doba trvání kurzu ve dnech: 1
Maximální počet účastníků: 15

Základní procesy marketingu a prodeje

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.