Základní info
Motto: "Nenechte se druhými využívat, neposkytujte jim bezplatné půjčky, získejte to co vám náleží včas! "
Pohledávky můžeme vymáhat buď použitím síly, nebo s vědomím, že i neplatící zákazník je zákazník a že s většinou lidí se daleko efektivněji dohodneme, budeme-li dostatečně důslední a zásadoví.
Z obsahu semináře:
* Zvládání agresivních projevů klienta
* Stupňování - informace - důsledky
* Vyhrůžky
* Jak se nenechat odbýt
* Uvážení postupu
* Možnosti dohod
* Důslednost v postupování při jednání s neplatiči
Účastníci se naučí a natrénují:
* Správný postup při složitých telefonátech
* Zvýšení jistotu při jednání v nepříjemných situacích
* Vymáhat pohledávky po splatnosti
* Vytvoření osnovy - stupňování vymáhání
* Důslednost - pokud může zaplatit, budeme to právě nám
* Umět zvládat obtížné situace při jednání se zákazníkem
Firma získá:
Přístup a efektivnost vymáhání pohledávek je založena na postoji vymáhajícího pracovníka, na jeho komunikačních dovednostech a schopnostech odhadu jednotlivých zákazníků a na výběru vhodného postupu vlastního procesu vymáhání.