Vymáhání pohledávek po telefonu

Kurz na míru

Základní info

Motto: "Nenechte se druhými využívat, neposkytujte jim bezplatné půjčky, získejte to co vám náleží včas! "

Pohledávky můžeme vymáhat buď použitím síly, nebo s vědomím, že i neplatící zákazník je zákazník a že s většinou lidí se daleko efektivněji dohodneme, budeme-li dostatečně důslední a zásadoví.

Z obsahu semináře:
* Zvládání agresivních projevů klienta
* Stupňování - informace - důsledky
* Vyhrůžky
* Jak se nenechat odbýt
* Uvážení postupu
* Možnosti dohod
* Důslednost v postupování při jednání s neplatiči

Účastníci se naučí a natrénují:
* Správný postup při složitých telefonátech
* Zvýšení jistotu při jednání v nepříjemných situacích
* Vymáhat pohledávky po splatnosti
* Vytvoření osnovy - stupňování vymáhání
* Důslednost - pokud může zaplatit, budeme to právě nám
* Umět zvládat obtížné situace při jednání se zákazníkem

Firma získá:
Přístup a efektivnost vymáhání pohledávek je založena na postoji vymáhajícího pracovníka, na jeho komunikačních dovednostech a schopnostech odhadu jednotlivých zákazníků a na výběru vhodného postupu vlastního procesu vymáhání.

Vymáhání pohledávek po telefonu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.