Základní info
  Vyjednávání již dávno není výsadou zahraniční politiky. I typický prodejní rozhovor se může v mnoha případech stát spíše vyjednáváním než prodejem.
Pochopení principu vyjednávání, vedení tohoto specifického typu rozhovoru se může stát vynikajícím doplňkem běžných prodejních technik. Může vést k cíli všude tam, kde se do popředí dostávají potřeby individuálního zákazníka či klienta.
Nezbytností je ovšem pro všechny, kdo při své každodenní práci musí hledat kompromisy mezi zájmy firmy a někdy zdánlivě rozporuplnými zájmy klientů. U všech pracovníků jednajících s osobami na rozhodujících pozicích je suverénní zvládnutí techniky vyjednávání nutnou samozřejmostí.
(Na tento trénink navazuje kurz TYPOLOGIE ZÁKAZNÍKŮ)
Charakter kurzu:
2 denní interaktivní kurz s praktickým nácvikem; individuální koučování za použití videozáznamu
maximální počet účastníků: 8
cena zahrnuje: vlastní trénink, tištěné materiály, videokazetu a certifikát pro každého účastníka
Pro koho:
všichni, kdo jednají s osobami klíčovými v procesech rozhodujících o prodeji; vedoucí pracovníci a ředitelé firem; manažeři prodeje na všech úrovních; manažeři klíčových zákazníků (Key Account Managers); marketingoví manažeři, manažeři přípravků; obchodní zástupci s minimálně dvouletou praxí; pracovníci PA a PR oddělení a agentur
Cíl:
 * pochopení rozdílu mezi základním prodejním rozhovorem a vyjednáváním
 * pochopení základní struktury úspěšného vyjednávání
 * rozšíření spektra komunikačních technik
 * suverénní zvládnutí přípravy na vyjednávání
 * osvojení procesu přípravy a následných akcí v případě selhání vyjednávání
Osnova:
 * co je vyjednávání
 * zjišťování pozice partnera včetně nácviku rozhovoru
 * vytváření alternativ (skupinové cvičení)
 * výběr řešení
 * komunikace při vyjednávání a její praktický nácvik s videozáznamem
 * přizpůsobení vyjednávání různým zákazníkům
 * co když vyjednávání selže