Výcvikový seminář obchodních dovedností - I

Kurz na míru

Základní info

Tento seminář je určený pro obchodníky, zaměstnance, kteří provádějí nabídky a prezentace produktů, a kteří jsou ve styku se zákazníky. Výcvikový seminář objasňuje moderní přístupy k jednání se zákazníkem, přispívá ke zdokonalení vlastního i podnikového image, k osvojení si některých technik při uzavírání obchodů a k získání praktických dovedností a návyků při jednání se zákazníky.
Výcvikový seminář je veden interaktivní technikou a účastníci hrají role obchodního zástupce firmy a obchodního partnera. Použity budou výukové videofilmy a analýza videozáznamu vystupování a jednání účastníků. V průběhu semináře obdrží každý účastník pracovní materiály.
Optimální je počet 12 - 14 účastníků. Seminář je dvouapůldenní (lze jej časově rozvrhnout podle provozních potřeb a možností zákazníka. Místo konání - seminář je vhodné uspořádat mimo podnik (v případě zájmu , KOM IN navrhne, ev. sjedná).

Program semináře:
* Sebereprezentace (osobní image)
* Úvod do neverbální komunikace
* Image podniku
* Ideální osobnost obchodníka
* Prodejní cyklus
* Informace o zákazníkovi
* Pyramida jednání
* Naslouchání
* Příprava návštěvy, setkání
* Záznam z jednání - ukázky
* Psychologie korespondence
* Sebereflexe
* Řešení a evidence námitek
* Metoda CLAP
* Typologie zákazníků
* Zásady vyjednávání

Výcvikový seminář obchodních dovedností - I

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.