Základní info
Charakteristika:
Tento základní tréninkový kurz je zaměřený na rozvoj osobnostních a profesních dovedností obchodních zástupců firmy a zvyšování účinnosti jejich práce.
Určeno pro:
pracovníky obchodní služby pracující v oblasti přímého prodeje
Co se naučíte:
* zvládnete metody efektivní organizace práce
* zlepšíte komunikační dovednosti při vedení prodejního rozhovoru
* získáte působivou osobní prezentaci
* připravíte se na jednání v nepříjemných situacích (jednání s obtížnými klienty, zvládání námitek)
Témata:
* Osobnost osobního zástupce a jeho klienta
* Vyhledávání klientů, cílové skupiny
* Sjednávání schůzky
* První kontakt a jak vzbudit důvěru zákazníka
* Zjišťování potřeb (typologie klientů, metoda kladení otázek)
* Prezentace (prodáváme užitek, máme kladný vztah k produktu, pečlivě a přesně vysvětlujeme, používáme prodejní /poradenské pomůcky, jsme připraveni na námitky klienta - a umíme je překonávat)
* Uzavření obchodu (zásady pro sdělení ceny, překonávání cenové bariéry, jak poznáme, že je klient připraven ke koupi, způsoby uzavření obchodu, posílení správnosti rozhodnutí)
* Péče o klienta (ověření spokojenosti, nabídka dalších produktů, informace o nových službách, trvalý zájem o osobu klienta)
Metody výuky:
- výklad a moderovaná diskuse
- nácvik modelových situací
- autodiagnostické dotazníky
Rozsah kurzu:
3 výukové dny