Základní info
  Charakteristika:
Tento základní tréninkový kurz je zaměřený na rozvoj osobnostních a profesních dovedností obchodních zástupců firmy a zvyšování účinnosti jejich práce.
Určeno pro:
pracovníky obchodní služby pracující v oblasti přímého prodeje
Co se naučíte:
 * zvládnete metody efektivní organizace práce
 * zlepšíte komunikační dovednosti při vedení prodejního rozhovoru
 * získáte působivou osobní prezentaci
 * připravíte se na jednání v nepříjemných situacích (jednání s obtížnými klienty, zvládání námitek)
Témata:
 * Osobnost osobního zástupce a jeho klienta
 * Vyhledávání klientů, cílové skupiny
 * Sjednávání schůzky
 * První kontakt a jak vzbudit důvěru zákazníka
 * Zjišťování potřeb (typologie klientů, metoda kladení otázek)
 * Prezentace (prodáváme užitek, máme kladný vztah k produktu, pečlivě a přesně vysvětlujeme, používáme prodejní /poradenské pomůcky, jsme připraveni na námitky klienta - a umíme je překonávat)
 * Uzavření obchodu (zásady pro sdělení ceny, překonávání cenové bariéry, jak poznáme, že je klient připraven ke koupi, způsoby uzavření obchodu, posílení správnosti rozhodnutí)
 * Péče o klienta (ověření spokojenosti, nabídka dalších produktů, informace o nových službách, trvalý zájem o osobu klienta)
Metody výuky:
- výklad a moderovaná diskuse
- nácvik modelových situací
- autodiagnostické dotazníky
Rozsah kurzu:
3 výukové dny