Základní info
  Obsah semináře:
*Vývoj na trzích od poloviny 20. století a charakter současných trhů 
*Marketingová přidaná hodnota jako základ konkurenceschopnosti 
*Orientace na zákazníka 
*Předpoklady totální péče o zákazníka 
*Organizace a zavádění TCM ve firmě 
*Marketingově řízená firma 
*Corporate identity, motivace zaměstnanců 
*Práce s informacemi 
*Cílená propagace, využití osobního doporučení 
Cíl semináře: 
*Cílem kurzu je ukázat,že bez totální orientace na zákazníka není možno na dnešní náročných trzích uspět a že cena či kvalita jsou dnes už pro dlouhodobé udržení zákazníka sice podmínky nutné, ale nepostačující 
*V kurzu se účastníci dozvědí, jaké znaky má TCM, jaké jsou jeho vazby na systém marketingového řízení firmy 
*Ve kterých oblastech je při jeho zavádění třeba učinit potřebné změny, jak se TCM konkrétně zavádí a jak se také vyhodnocuje a kontroluje jeho úspěšnost 
Cílová skupina: 
*Obchodní a marketingoví pracovníci, pracovníci a podnikatelé v maloobchodu, soukromí podnikatelé, manažeři