Terénní pracovník přicházející do styku s problematickými zákazníky (zaměstnanci vodárny, plynárny, poskytovatelé elektrické energie ...) - speciální rozvojový a tréninkový program

Kurz na míru

Základní info

Pro koho je trénink určen?

Program je určen zaměstnancům, jejichž pracovní náplň zahrnuje návštěvy u zákazníků a vyřizování jednoduchých i problematických záležitostí. Může se jednat například o odečty měřičů, urgence a ověřování plateb, odpojování energií, opravy zařízení v soukromých prostorách a mnoho dalších situací, kdy narušujeme soukromí a nemůžeme vždy očekávat vstřícný postoj.
 



Co budou účastníci umět dělat po tréninku jinak a lépe?

Po absolvování tohoto programu budou účastníci seznámeni všemi technikami, které mohou vést k bezproblémové komunikaci a úspěšnému vyjednávání nebo řešení problémových situací a budou schopni plnit svěřené úkoly při zachování klidu a spokojenosti klienta. Zároveň si budou vědět rady i v případě jeho neoprávněné i oprávněné nespokojenosti či agresivity.



Hlavní výstupy

  • schopnost udržování a rozvoje dobrých vztahů i s problematickými zákazníky
  • umění identifikovat a předcházet konfliktům
  • když už konflikt nastane, tak ho umět řešit ke spokojenosti zákazníka při dosažení vytyčených cílů
  • minimalizace stížností na terénní pracovníky

Detaily o programu viz. www.profitraining.cz

.

Terénní pracovník přicházející do styku s problematickými zákazníky (zaměstnanci vodárny, plynárny, poskytovatelé elektrické energie ...) - speciální rozvojový a tréninkový program

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.