Telemarketing pro obchodníka

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro:
obchodníci

Cíl:
* Získat informace, podněty a zkušenosti o principu, zásadách a dovednostech telefonního kontaktu se zákazníkem
* Osvojit si techniku telefonního kontaktu za účelem dosažení schůzky nebo obchodu
* Osvojit si techniku získání pozornosti a vzbuzení zájmu po telefonu

Obsah:
* Příprava, volba taktiky a stanovení cílů
* Překonávání zástupců kompetentní osoby
* První dojem a úvod hovoru
* Zvládání úvodního nezájmu a odmítnutí
* Zjišťování a odhazování potřeb po telefonu
* Překonávání různých překážek po telefonu (stres, častá tíseň, mobilní telefon, nepozornost a další)
* Zkušební uzavření a ověření zájmu
* Klíčové a pozornost udržující otázky

Telemarketing pro obchodníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.