Základní info
2 dny
Motto:
"Obchod je správná otázka položená ve správný čas.?
Umění řídit rozhovor se zákazníkem perfektním kladením otázek je jedním ze základních předpokladů pro úspěch obchodního zástupce. Zásadním nedostatkem velké části obchodních zástupců je neschopnost naslouchat tomu, co říká zákazník. Zvládnutí techniky kladení otázek vyžaduje pečlivou přípravu a trénink. Existuje více než 10 druhů otázek. K tomu, aby se staly účinným nástrojem, je třeba znát nejenom správně zformulovanou otázku, ale také vhodný čas pro její položení. Otázky je tedy třeba seřadit do určité logické posloupnosti.
Účastníci se naučí a natrénují:
Plně si vyzkoušíte různé postupy pro kladení otázek. Pochopíte systematičnost v kladení otázek, sestavíte si vlastní osnovu pro kladení otázek a dokážete se v budoucnu dostat vždy k podstatným věcem u svého zákazníka.
Firma získá:
Díky zvýšené dovednosti zjistit potřebu zákazníka mohou Vaši obchodní zástupci výrazně zlepšit své obchodní výsledky přesnější nabídkou. Navíc můžete lépe marketingově zpracovávat získané informace a využít je v další práci.