tacs - Výzkum trhu

Kurz na míru

Základní info

Výzkum trhu

kurz je určen pro:
všechny osoby zabývající se analýzami trhu a těm, kteří pracují s marketingovými nástroji a potřebují ověřit či zvýšit jejich účinnost. Předpokládá se základní znalost marketingu.

rozsah:
2 dny

absolvent získá:
  znalosti, kdy je výzkum trhu užitečný a jak ho zadat,
  vědomosti, co můžeme od kterých metod čekat,
  schopnost maximálního vytěžení dat výzkumů,
  orientaci v různých zdrojích dat, způsobech jejich získávání a vyhodnocení.
 praktické zkušenosti s různými typy výzkumů,
  znalosti způsobů, jak využit získaná data pro rozvoj firmy, produktu a posouzení konkurenčního prostředí,

popis:
Získávání, zpracování a využívání aktuálních informací je kontinuální proces, jehož úskalími vás kurz provede. Seznámíte se s tím, jak marketingový výzkum přispěje k efektivnosti ostatních marketingových aktivit. Účastníci získají pomocí řady příkladů jasnou představu, k čemu výzkum slouží, co lze z něj získat, a jak lze získaná data využít ku prospěchu firmy a jakých chyb se při výzkumu vyvarovat.

obsah:
Jak udělat brief a zadat výzkum
Základní metody: výhody a nevýhody
Primární x sekundární výzkum
Kvalitativní x kvantitativní výzkum
Metody výzkumů, jejich výhody a použitelnost
Proces výzkumu a jeho stádia
Zpracování dat - typy analýz, použitelnost
Aplikační oblasti výzkumu trhu
Co potřebujeme vědět o produktu, zákaznících a konkurenci
Měření účinnosti nástrojů marketingového mixu
Výzkum a reklama, měření efektivity, pretesty a posttesty
Image, její utváření a měření
Výzkum při vývoji nového produktu

 

Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003

 

tacs - Výzkum trhu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.