tacs - Marketingový plán

Kurz na míru

Základní info

Marketingový plán

kurz je určen pro:
pracovníky managementu, prodeje a marketingu. Předpokládá se základní znalost marketingu.

rozsah:
2 dny

absolvent získá:
  dovednosti potřebné k sestavení a implementaci kvalitního marketingového plánu,
  systematický přístup k formulaci marketingové strategie a řešení marketingových problémů,
  orientaci v potřebných analýzách.

popis:
Dobrý marketingový plán a strategie jsou základem úspěšného podnikání. Obecně se marketingové plánování podceňuje a pracovníci se v něm často dopouštějí stejných chyb. Tréninkový program Vás naučí zvládat marketingové plánování a vyvarovat se zbytečných chyb. Setkáte se s řadou praktických příkladů, které Vám napomohou tuto problematiku lépe pochopit. Program ocení zejména marketingoví manažeři, specialisté, management firem a další osoby zodpovědné za plánování.

obsah:
Systematický přístup k řízení marketingového procesu
Analýza SWOT a konfrontační matice
Formulace marketingových cílů a strategií
Marketingový plán - nástroj marketingového řízení firmy
Vztah k plánu prodeje
Hlavní kroky při plánování
Strategické a taktické vypracování
Výběr a hodnocení strategických alternativ
Odhad finančních důsledků zvolené strategie
Prezentace marketingového plánu
Faktory úspěšné implementace a kontrola marketingového plánu
Příklady marketingových plánů

 

Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003

 

tacs - Marketingový plán

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.