tacs - Marketing služeb a péče o zákazníka

Kurz na míru

Základní info

Marketing služeb a péče o zákazníka

kurz je určen pro:
pracovníky managementu, prodeje a marketingu. Předpokládá se základní znalost marketingu.

rozsah:
1 den

absolvent získá:
  znalosti týkající se specifik služeb jako primárního i sekundárního produktu,
  základ pro tvorbu strategie služeb ve vlastní organizaci,
  dovednosti pro práci se službami jako s diferenciačním faktorem pro dosažení konkurenční výhody.

popis:
Tréninkový program Vás naučí správně nastavit marketingový mix v oblasti služeb včetně úspěšného zavádění nových produktů. Budete se zabývat kritickými faktory úspěchu ve službách a jejich dopadu na volbu Vaší marketingové strategie a její realizaci.

obsah:
Péče o zákazníka a služby
Spokojenost zákazníka
Role výzkumu trhu v oblasti služeb
Kritické faktory úspěchu ve službách
Strategie služeb vzhledem ke konkurenci a nákupnímu chování zákazníka
Marketingové nástroje v oblasti služeb, specifika cenové politiky a komunikace
Životní cyklus, vývoj a zavádění nových služeb
Úloha distribuce a výběr distribučních cest

 

Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003

 

tacs - Marketing služeb a péče o zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.