tacs - Komunikační mix

Kurz na míru

Základní info

Komunikační mix

kurz je určen pro:
marketingové manažery a specialisty, pracovníky z oblasti reklamy, marketingu a prodeje a ostatní zájemce.

rozsah:
2 dny

absolvent získá:
  schopnost posoudit efektivitu vlastní komunikace a komunikačního mixu,
  okamžitě aplikovatelné dovednosti pro zadávání a tvorbu reklamy,
  aktuální informace o médiích a reklamním trhu v ČR,
  řadu podnětů, jak zlepšit komunikaci firmy v oblasti reklamy,
  možnost konzultace s profesionály.

popis:
Na příkladech z praxe se naučíte efektivně zorganizovat úspěšné komunikační kampaně. Tréninkový program zachycuje i vývojové trendy a vztahové souvislosti včetně internetu a multimédií v reklamní praxi.

obsah:
Komunikační mix, formy komunikace, pojmy, vývoj
Druhy médií, jejich použitelnost a dosah
Základní mediální terminologie
Vývojové trendy a vztahové souvislosti
Reklama a její vztah k prodejní křivce
Přehled reklamní praxe - v celostátním měřítku
Výhody a nevýhody spolupráce s reklamní agenturou
Internet a multimédia v reklamní praxi
Etické a zákonné normy
Týmové řešení případové studie "Příprava komunikační kampaně"

 

Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003

 

 

tacs - Komunikační mix

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.