tacs - Brand Management

Kurz na míru

Základní info

Brand Management

kurz je určen pro:
manažery firem odpovědné za marketing, komunikaci a strategické rozhodování, pracovníky reklamních agentur, brand a produkt manažery, marketingové specialisty a ostatní zájemce z oblasti obchodu a prodeje. V kurzu se předpokládá základní znalosti marketingu.

rozsah:
2 dny

absolvent získá:
  znalosti týkající se brandingu a schopnost plánování a vyhodnocování přínosu značek,
  podněty pro tvorbu vlastní strategie značky a praktické příklady úspěšných značek,
  nástroje, které pomohou upřesnit umísťování značek a prosazovat je účinně všemi složkami marketingového mixu.

popis:
V éře globalizace je brand management nástroj nejvyššího strategického významu, na jehož realizaci se spolupodílí prakticky všechny složky firmy.

V tréninkovém programu se střídá výklad zkušeného lektora s praktickými cvičeními a příklady "best practices" z oblasti řízení značek. Brand management je výchozím bodem pro úspěšné změny ve firmách a institucí. Hodnota značky je vizitkou Vašeho úspěchu. Pečujete o své značky opravdu systematicky a plánovitě?

obsah:
Co je značka a jak se buduje
Jak se dá měnit vnímání značky
Image, positioning a repositioning
Význam značky a její vztah produktu
Role značek v portfoliu,
Rozhodující faktory pro úspěšnost značky
Umísťování (pozice) značky
Plánování a strategie značky
Zavádění značek a její komunikace
Problematika registrace ochranných známek a autorská práva
Strategická analýza značek
Systém implementace značky
Proces řízení značek
Hodnota značky a její měření
Případové studie

 

Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003

 

tacs - Brand Management

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.