Základní info
Cíl
Získat vyšší sebejistotu a přesvědčivost při obchodním jednání
Osvojit si základy marketingu a jejich využití pro zákazníka
Analýza trhu, situace a potřeb zákazníka, argumentace a uzavírací techniky
Popsat kde a proč vznikají problémy, jak je lze řešit, co každý individuálně je schopen udělat - rozvinout v této oblasti - formou akčního plánu
Obsah - probíraná témata
základní pojmy marketingu (budování zákaznického uspokojení, analýza kupního chování)
fáze obchodního jednání
strategie a techniky jednání (výhra-výhra)
zásady přesvědčování a argumentace, kladení otázek, naslouchání
řešení konfliktů,typologie zákazníků
schopnost prezentace nabídky-získání objednávky (praktický trénink)
oslovení motivů partnera (jak jednat s externím a interním zákazníkem)
jak prezentovat ceny produktu
reakce na hrozby a kritiku, nátlakové taktiky
správný přístup k zákazníkovým námitkám, aniž by se cítil poučován
sebejistota jako důležitý základ profesionality, image obchodníka