Služba zákazníkům

Kurz na míru

Základní info

Pro koho zejména:
- podnikatel, liniový manažer
- asistent, sekretářka
- obchodní zástupce
- specialista (technik, ekonom, ap.)

Cíl semináře:
Tréning činností servisního pracovníka z pohledu psychologie obchodního jednání.

Obsah semináře:
Osobnost servismana, typologie zákazníka, komunikační dovednosti, zákaznické přístupy.

Použité metody:
- výklad s diskusí
- sebereflexe účastníků
- týmové řešení
- řešení modelových situací
- hra rolí - TV záznam s rozborem

V rozsahu předložené nabídky můžete od nás získat :
* provedení výukového semináře k uvedené tématice
* výcvik (tréning) zvolené profesní dovednosti
* konzultace k řešení Vaší problematiky

Vaše objednávka bude vždy realizována v programu "šitém na míru", postihujícím specifika zadaného problému. Obdržíte moderně koncipovaný program, v případě vzdělávací nebo tréningové aktivity založený na aktivizačních nebo moderačních metodách, s využitím audiovizuální techniky a videotréningu.

Služba zákazníkům

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.