Sales Force Management II.

Kurz na míru

Základní info

Motto: Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky (Key Account Management), přípravou, průběhem a vedením prodejních porad, možnostmi podpory prodeje, analýzou prodejních výsledků, plánováním prodejů a stabilizací prodejní efektivnosti.

Rozsah: 3 dny

Témata:
? Key Account Management
? Definice klíčového zákazníka
? Rozdělení klíčových zákazníků
? Týmový přístup ke klíčovému zákazníkovi
? Infobáze
? Karta zákazníka pro prodejce
? Akční plán
? Příprava na jednání
? Podpora prodeje

Sales Force Management II.

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.