Řízení vztahů se zákazníky

Kurz na míru

Základní info

Popis: Cílem semináře je vysvětlení důležitosti klienta pro organizaci. Jak přistupovat a jednat s klienty. Firemní kultura a vztahy ke klientům. Jak se vytváří věrný v lepším případě závislý klient na organizaci.

Co Vám nabízíme:

* Vytváření konkurenční výhody. Nástroje jak efektivně prohlubovat vztahy s klienty. Jak si udržovat bonitního klienta a jak si budovat věrného klienta.
* Jak vytvářet důvěru u svých zákazníků. Metody kterými lze s minimálními prostředky vytvářet závislost klientů na našich produktech.
* Hrozby a negativní důsledky plynoucí z nevhodného přístupu ke klientům.
* Řízení přístupů organizace a jejich zaměstnanců ke svým klientům.

Řízení vztahů se zákazníky

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.