Řízení vztahů se zákazníky

Kurz na míru

Základní info

Popis: Cílem semináře je vysvětlení důležitosti klienta pro organizaci. Jak přistupovat a jednat s klienty. Firemní kultura a vztahy ke klientům. Jak se vytváří věrný v lepším případě závislý klient na organizaci.

Co Vám nabízíme:

* Vytváření konkurenční výhody. Nástroje jak efektivně prohlubovat vztahy s klienty. Jak si udržovat bonitního klienta a jak si budovat věrného klienta.
* Jak vytvářet důvěru u svých zákazníků. Metody kterými lze s minimálními prostředky vytvářet závislost klientů na našich produktech.
* Hrozby a negativní důsledky plynoucí z nevhodného přístupu ke klientům.
* Řízení přístupů organizace a jejich zaměstnanců ke svým klientům.

Řízení vztahů se zákazníky

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a deset ? Součet zapište číslicemi.