Prospěšné obchodní vyjednávání - jednodenní kurz

Kurz na míru

Základní info

Rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním?

Jaký je rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním a proč je důležité, aby si prodejce byl tohoto rozdílu vědom. Základní zásady při vyjednávání. Druhy vyjednávání a cíle vyjednávajících stran pro každé z nich.

Fáze vyjednávání
Jakými fázemi každé vyjednávání prochází? Charakteristika každé z nich.

Vlastnosti a dovednosti dobrého vyjednavače
Seznam vlastností a dovedností dobrého vyjednavače.

Vyjednávací posloupnost
Provádění jednotlivých činností ve správném logickém sledu je nezbytná pro dosažení úspěšného výsledku. Jedná se o 12 klíčových činností, které po sobě následují a vybočení z tohoto sledu může být pro dosažení dobrého výsledku osudové.

Finanční aspekty vyjednávání
Téměř veškerá obchodní jednání jsou nakonec posuzována z finančního hlediska. To znamená, že je třeba rozumět finančním důsledkům projednávaných ústupků. Znát jednotlivé druhy a výše nákladů, výši krycího příspěvku, náklad jednotlivých ústupků a vnímání jejich hodnoty druhou stranou, dopad poskytnutých ústupků na výši zisku a další faktory, které je třeba brát v úvahu.

Vyjednávací styly
Jaký je váš upřednostňovaný osobní vyjednávací styl a který je vám nejvzdálenější?Na tuto otázku dá odpověď test 12 vyjednávacích situací, nabízející různé možnosti postupů. Budou probrány čtyři základní styly, které při vyjednání lze zaujmout s přihlédnutím ke konkrétní situaci.

Případová studie I - hraní rolí
Případová studie spojená s hraním rolí, kdy dodavatel i kupující vyjednávají o konkrétním obchodním případu.

Pohled kupujícího
Jedenáct přikázání kupujícího, kterými se řídí kupující. Pro prodejce je užitečné, když o nich ví.

Zdroje síly
Síla je schopnost přimět lidi, aby něco učinili nebo je to získání kontroly nad situací. Šest hlavních zdrojů síly, dostupných prodávajícímu i kupujícímu. Kromě nich však existují další zdroje síly, které naše postavení posílí.

Strategie a taktiky používané kupujícími
Kupující používají různé strategie a taktiky, které jim pomáhají dosáhnout svých cílů. Seznámíme se s osmi nejčastěji používanými taktikami kupujících a obranou proti nim.

Případová studie II - hraní rolí
V další případové studii spojené s hraním rolí budou vyjednávat spolu tři strany současně. Dvě z nich budou přímí konkurenti, což děla hraní rolí napínavější.

Akční plán na závěr
16 poznatků, které účastníci minulých kurzů pokládali za vysoce užitečné a zavázali se je ve své práci dodržovat.












Prospěšné obchodní vyjednávání - jednodenní kurz

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.